it'sbettertofacethesekindofthingswithasenseofpoise ; -

maj7
-7
-7(b5)
dim7
dom7
7(sus4)


here we go säger jag bara. färgningarna kommer att ta död på oss allihopa. och martin kommer att döda mig, dels för att jag inte förstår mig på dim7 OCH för att jag inte vet vars min steffe-skiva är (men det han inte vet mår han inte dåligt av, eller hur?). så kvällen kommer bara bestå av ett massa musikalisk skit, som förhoppningsvis kommer att hjälpa en i framtiden. är det bara jag som känner mig så jäkla cool nu? gå omkring och ba "öj martin, vad är formeln för dim7-ackord nu igen?" och småettorna ba "????". jag känner såm råpepp för att sitta och skriva noter och beförtecken. och jag längtar till matten?

förlåt, men jag har blivit sjuk i huvudet på riktigt. JAG VILL LÄSA MATTE C.

image51
mitt liv för tillfället. and I kind of like it.

och förövrigt mår jag bra när det gäller vissa personer. han är faktiskt för bra för att vara sann.






nu fick karro lite att läsa :]

Kommentarer
Postat av: k

haha du måste ju vara sjuk i huvudet...
NEDÅ:):):) we like it

2007-08-26 @ 18:41:41
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0