likethecoldestwintershell ; -

Umeå it was, och nu är vi tillbaka, och jag kan absoluuut inte klaga. det var typ värt från början till slut, när man ser över att vi inte pallade fara till ö-vik idag utan for hem en dag tidigare, när vi lix hade varit på nolia än dag. och tack gud för det, annars hade vi missat fox talbot som spelade, och jag var så säker på att jag hade hört talas om dem förut. sångaren påminde urmycket om the_wolf, och han var råfräsch.

det går som inte säga vars man ska starta riktigt. nåja, vi träffade olivia i alla fall, och vi for ut och fotade a little + satt i det blöta gräset och snackade om det mesta som finns.


igår så typ, gick sofia lös på mig och fick mig att se rätt cool, typ sånt som jag skulle kunna göra everyday, men som inte känns som jag. det är råcoolt i alla fall. och pappa blev som lite chockad, och fausta blev überglad, för hon älskar när folk vågar göra spännande saker med sitt utseende. hon gillade sofia väldigt mycket, både för vem hon är på utsidan och på insidan.

"äckliga emos!"
hahahaa, det mest patetiska jag har varit med om. hade han inte väntat med att säga det tills han hade gått förbi hade jag lätt tagit diskussionen. för han såg ju bättre ut själv?

Weeii, nu har jag sett lasse berghagen, thomas pettersson, danny, oooola, e-type (igen) och sen var det inga mer att prata om, för sonja álden var inget special.
och de där små killarna hade aldrig haft så kul i hela sitt liv. han tyckte att han var cool för att han vågade viska "emooo" åt oss, och när jag tittade upp och log och vinkade till en av dem började dom fnissa sönder sig själva. det var überkul. jag älskar att experimentera ibland.
just, vi träffade malin med. hon är lika fin som vanligt.




image25 när blev du så bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0