mayIwasteyourtimetoo? ; -

skiiit, jag har ett sug i magen, och jag är inte sjuk. jag mår som bara illa på något konstigt sätt och jag vet ungefär precis varför. vad jag avskyr när folk beter sig som att de ignorerar en, folk som man vill ha uppmärksamhet av.
jag borde inte ens ha rätt att säga så?
han lär bara tro att jag är dum i huvudet? (vilket jag förmodligen är också, men w/e).
han gillar mig typ inte ens som kompis?
jag vill prata med sara om det här, men mongot är inte inne på msn?
det kändes som om mina ben skulle ge vika under mig.
faaaaaaanjagorkarintemedkänslan.
jag ska dra mig till balder imorgon?

och btw, 5830 kr i lön? helt OK säger jag bara.



if I lay here? if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej mandiz.. jag känner igen känslan.. finns här om du vill prata..

2007-08-25 @ 14:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0