planetsaremovingatthespeedoflight ; -

hej.
amanda andas ut nu igen.
men hon biter bort naglarna.
men alltså; "jag måste ta ett kort på er." jag orkar som inte. så himla spänt. men w/e, för jag mår inte lika äckligt som jag gjorde typ igår. nu är jag inställd på att "tänk som en jäkla kille". jag kommer kanske göra under med den taktiken.

howevere så ska jag dumpa mina ideér om hur man inleder ett förhållande, för de är grymt patetiska. jag är påväg mot något nytt, och jag tänker typ inte vara neg heller.
klockan tickar, och jag orkar inte skriva.
pratar med björn om My little raspberry, för han håller på att läsa nu. det är kinda kul.
sen kanske jag får bilder av jessica snart. yey.

men godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe.. nu har du ju fått bilderna av mig.. hoppas du gillar dom..

2007-08-25 @ 14:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0