sittightI'mgonnaneedyoutokeeptime ; -

yay, sista blogg-inlägget innan det bär av får jag pallar inte att skriva ett imorgon på morgonen. det blir apberget istället.
nu är i alla fall allt packat och klart och jag är peppad nå så fruktansvärt. en hel veckan utanför det här jäkla landet och jag har eriks karta över krakow med mig. nu hoppas jag bara på bra väder och att jag kommer att få vänner. me yo, bara jag är mig själv så borde det ju funka, eller hur?
jag undrar ju verkligen hur det kommer att gå imorgon >.< om jag ens ska gå och lägga mig ikväll? människroppen klara i alla fall en natt utan sömn. det kanske blir scrubs och så två timmars sömn. därför varför inte sova på flyget ner eller på arlanda. sheet, peppad jag är. jag löser allt på något sätt och nu är jag starkare än ever. det kanske behövs eftersom jag kommer att knäckas när vi väl är nere.

mumma, det är måndag nu. it's begun <3.

image48

herrå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ämääda:) See ya soon.

2007-08-20 @ 11:07:42
URL: http://mentallyretarded.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0