sofreeyourselffromeveryone ; -

haahhaah, det är ju sjukt. kollade nyss i stort sett alla bilder som pappa har scannat in på sin dator, och däremellan 2001 till 2006 är jag så jäääkla ful. det är nästan inte ens kul, men nu får det vara det. tjock och ful och helt onödig. vad tänkte jag? jag lär väl fortfarande vara det nuförtiden, men alltså, det känns ändå inte så. men fatta, jag var så ful? sjukt. och tjock med, massa fett som inte borde ha varit där. hahahahha, jag måste skratta. hahahha, nåja, jag orkar som inte med det.

det enda jag ska skära bort fett från nu är mina vader och typ min lår, för de är alldeles för äckliga a.t.m. så går det när man  inte är nöjd.
men jag blev som ändå glad.

han säger: ja vad ska man annars göra på sommarlovet ? ^^
hon säger: alltså. bada, sola, aaarbeta....
han säger: = bli fet ))
hon säger: neuu, bli smal _D du kan bli fet så blir jag smal :)
han säger: varför ska du bli smal?? de e du redan? xd

jag måste vara dum i huvudet på riktigt, men jag blev ändå glad för ingenting.



Kommentarer
Postat av: B

Älskling, tro mig när jag säger att jag menar detta med kärlek:

men du är typ dum i huvudet <3



du är vacker. och var även då.

2010-09-07 @ 23:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0