toolittleandnowyou'recomingunglued ; -

alla kan ju känna sig ägda för jag var nyss ute och ÖVNINGSKÖRDE för första gången i mitt liv, eftersom Johannes aldrig är hemma och kan därför aldrig fara ut och köra med mig.
yes, vissa fick motorstopp först tredje gången hon försökte släppa kopplingen och gasa, och det var en prestation enligt min bror eftersom han fick det första gången han försökte. så, vissa är ju naturbegåvningar verkar det som. vem vet när jag får köra nästan gång. det är inte som om det är min prioritering att skaffa körkort tills jag är 18, men det är ändå kul.

nu ska jag fortsätta skriva, och kanske dra mig till mamma senare.

http://www.mibba.com/story/Shee/My-little-raspberry/chapter-2/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0