whoisthatloseraroundyou? ; -

home sweet home säger jag bara. en hel vecka i underbara polen med ett helt gäng med underbara människor. det är helt sjukt, precis som allt annat. jag saknar nästa varje en av dem a.t.m. men vad ska man göra egentligen? msn känns om inte som rätt sak. jo, kanske om man ska skicka bilder, men inte för att "umgås" över. det blir väl att längta till älvsbyn som ett sär.

men hur somhelst har allting varit en extremt bra/lärorik upplevelse; tullen i Warsawa, the center of dialouge of prayer, maten, oswiecim, auschwitz I, aischwtiz II-Birkenau, trevliga kvällar med medmänniskor, Krakow, pizza på kvällarna, andakterna, basgrupperna, VICTOR, tullen i Krakow.

alltså, jag kommer inte ihåg allting nu, men det var så bra.

however, back to reality. imorgon kör vi, och jag är ändå peppad. peppad på insparken, och estetarfesten som faktiskt ska bli kul denna gång, så det är väl bara att ge allt.
image49 
yes, ett år snyggare har vi blivit.

och for your information så är jag überglad att maja och sara finns i staden skellhell, för de har mitt förtroende along with my siblings över allt annat. ni ger ljus.

puss.

Kommentarer
Postat av: Jessica

VICTOR!!!!! Hahaha jag fattar inte att du tog med han.. :D:D:D:D:D Saknar hans LEENDE... ;P pöss på dig

2007-08-21 @ 12:13:54
Postat av: Maria

Oh yeah! Sov i tystnaden inatt. Vaknade ensam, kändes kontigt att inte skrika sitt könummer till dörcheen:) Håller med dig om detdär med msn, inte samma sak liksom. Vi får ta igen förlorad tid i Älvsbyn:) Puss på dig sötnosen och sköt om dig :) See ya sooon!

2007-08-21 @ 22:29:40
URL: http://mentallyretarded.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0