andalltheroadsthatleadsyoutherearewinding ; -

så sa man hej då och gott nytt år (tror inte jag sa det, men ändå) till korre som tog bussen till stan nyss. igår var riktigt trevligt. tjockisdate på dallas med sofia innan vi träffade korre på busstationen. cyklade/gick hem till mig för att vänta på små barn. några timmar senare kom de med; elin och LuddeB_. efter ett tag kom även paatise. det var en sån där myskväll som bara är trevlig, och kanske lite kul. en sån som man blir glad av. det måste typ göras om.

inatt ska det nya året firas, och vilket sätt är bättre än i en källare med två pangbrudar?

jag har bestämt att i år kommer bara gå ut på att mysa, och nästa år har jag helt andra planer. vad säger ni om att vi drar ihop någonting då? jag menar, typ klassen, kanske lite "utomstående", skaffar en lokal, och sen... inväntar det nya året. absolut inge supa skallen av sig, men finklätt, champagne (pommac för de som inte gillar champagne), ja, allt det där. jag har en bild i huvudet, men jag vet inte riktigt om ni förstår den, men det är rätt bra i alla fall. någon som är på?

aaaaaah. det spelas en låt på TV som heter 'let's dance to joy division'. jag älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0