...andthingsthatgo'uuhhh' ; -

alltså... jaha.
what to do? ska du på stan idag, caroline, eller  blir det inget av för att du var där igår? jag suger på att ringa folk för jag är alltid rädd för att jag typ ska väcka dem eller ringa mitt i middagen (vilket inte skulle hända nu). jag har någon olycka som hände för ett antal år sen, då jag råkade ringa hem till vissa personer kl 8 på en lördagmorgon för att fråga vad de ville ha på sina hamburgare (vi skulle ut på kvällen). jag kan säga att jag har fått höra myyycket om det senare.
om du inte ska på stan då... hoppas jag att någon annan vill följa.

som det ser ut nu så är jag fast i eddie izzard innan jag ska äta frukost och sen göra allt annat man måste göra innan man kan visa sig för världen officiellt. jag kanske tar mig mod att ringa dig, och får hoppas att jag inte väcker dig ur din skönhetssömn.

hihi, känn dig speciell, det här blev typ som ett personligt brev ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0