expectationshighorlow ; -

nejnej, inte tidigt ikväll inte. jag som hade tänkt att det skulle vara mitt nya kännetecken; 'hon som vill ha en god natts sömn lix', men neeeeeeeeeeej! utan jag pratade med sandra istället, vilket egentligen var värt det, men att jag var dum nog att inte lägga mig direkt efter istället. så här sitter jag alltså. men snart kallar sängen. kvällen har resulterat i en riktigt trevlig konsert, trevliga biltur fram och tillbaka med karro, carro och viktor dahlqvist (om det nu är så han stavar det och inte på något annat sätt),  nötning av sångläxan som fortfarande inte sitter någorlunda bra.

har tänkt gå upp vid 6 imorgon. vi får se hur det ska lyckas.

ahhahahha, och sandras bror tyckte att jag var sweet. känns som något bra.

JAMEN GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0