gimmegimmegimmegimme ; -

en dag kvar till första lucia-konserten, och jag längtar så. jag ska berätta varför; mest för att jag verkligen högt uppskattar att sjunga när juldagsmorgon glimmar, och för att jag har på känn att den akustiska konserten före kommer bli en riktig succé.

varför tappar jag suger för att skriva? jag tror det måste ha något att göra med att jag har för mycket annat för mig, eller så är det för att jag aldrig lyckas formulera mig någ snyggt. det är ju en sak som man tänker på när man skriver; undrar vad läsaren tycker och tror om det jag skriver? det är förmodligen väldigt tråkigt att läsa om mitt liv som det är, och jag klandrar denne inte. hursomhelst så don't kill me om jag inte skriver lika ofta som jag vill. kanske får jag tillbaka suget om några dygn. jag borde egentligen inte sitta vid datorn, utan more likely öva på ensemble B-låten.

jag tänkte gå och lägga mig vid tio ikväll. duktig jag.

Kommentarer
Postat av: sss...

juldagsmorgon gör du underbart!!!!

2007-12-11 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0