Icasegnavarorsomvigjortsjälv ; -

jag upptäckte nyss att det är december nu, första december, vilket betyder att jag har missat första avsnittet av julkalendern. även fastän jag förmodligen inte kommer att följa den är det ju ändå som spännande att se vad den kommer att handla om. och detta betyder ju också att det är 9 dagar kvar tills jag blir 17 livsår. jag fattar det faktiskt inte. det enda som får mig att se fram emot det är att flickorna kommer att komma hem till mig på fika på kvällen (efter espri så klart). jag längtar.

HAHAHAHHA, elin, du är ju sjuk på riktigt. jag vet inte riktigt om jag ska göra sms:t know to världen, eftersom det är liiite för porrigt. kanske någon dag.

jag ska skriva klart näst sista kapitlet av my little raspberry snart.



Kommentarer
Postat av: sunkie

inte mitt fel att jag föddes lite halv sjuk i huvvet :]

2007-12-02 @ 12:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0