ifyoucouldgivemeadrinkofwater ; -

är det bara jag som tror att årets julkalender faktiskt kan bli något riktigt stort. den gamla känslan av jul finns där någonstans. och tomten ger mig rysningar. nästan så att jag börjar tro igen. så alltså är planen nu att ta på mig varma kläder och plumsa i snön bort till mor, hämta kläder, gå med dem till pappa, ringa rancho, gå dit och hämta en pizza kanske, gå hem och äta, och sen vänta på att folk ska rulla in. cheill tycker jag.

slog över till MTV när jag såg på TV idag, och till min stora förtjusning spelade de When I come around med green day. snart två år sen de blev mitt allt. nostalgikänsla hela dagen idag.




Kommentarer
Postat av: Malin

Va med i en trovärdighets undersökning och tävla om presentkort för 1000kr på h&m. Gå in på: http://www.gratisshop.se/ep_ref.asp?cid=1275&uid=784436
Tack på förhand! :)

2007-12-02 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0