I'llbeyoursuperheronumberone ; -

hej.
jag är lycklig, och jag kan inte direkt säga en anledning. jag for till sara vid halv tolv igårkväll för att se mysiflm med henne, vilket brukar sluta med att vi båda slocknar i hennes säng. när jag gick där vid vägkanten så fann jag mig själv med att skutta glatt, medan jag lyssnade på musik. jag är nöjd helt enkelt. hoppas ni också är nöjda. åhh, vilken optimist jag är idag! det känns som att inget kan gå fel.

runt halv 4 så kände jag att det som var dags att sova, men nej, då ska sara börja prata om björn gustavsson, och deras kärleksbarn tror jag. alltså, hon när hon är trött är bland det roligaste man kan tänka sig.

vi vaknade vid tolv-tiden, åt frukost i lugn och ro, med en massa pålägg på bordet. jag är inte speciellt förtjust i julbord, så sara fick det för sig själv. sen kom sara's kusin oskar förbi och satte sig ner med oss och småpratade. han gick upp till david och jag och sara satte oss vid hennes dator och kollade igenom bilder. hon har myyycket bilder vill jag lova! oskar återvände till slut, och var med oss och kollade igenom italien-bilder och lite dylikt. sen ville han kolla i våran skolkatalog; han gick igenom estet och sa hur han trodde att vissa personer var. (att tillägga är att han skrattade gott åt tobias i skuggorna.)

lilla gumman maja är påväg mot gran canaria och vi fick i uppgift att gå ut med petson. den hunden alltså. när vi kom tillbaka blev det hockey-tittande för mig, och sen... ja, då skulle de till sin mormor. en dag hos lindbergs. för en gångs skull så skriver jag utförligt vad jag har gjort under en dag så jag hoppas att ni är nöjda...

ni behöver inte läsa egentligen.

så sjukt söta.

jag förväntar mig inte att göra nåågot alls ikväll, och det känns bra. jag känner mig på stan imorgon faktiskt. så caroline? kanske något? jag vet inte om jag är den bästa shopping-typen, men jag tror jag är bra som moralt stöd (dock inte med åsikter och så.) aja. HEJSVJES!

Kommentarer
Postat av: carir

gummAN :D

2007-12-26 @ 22:31:33
URL: http://carielle.blogg.se
Postat av: sara

Du är för underbar Amanda!! Tack för ett otroligt roligt dygn! :*

2007-12-27 @ 00:30:38
URL: http://sara04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0