I'mfromamissionfromGod ; -

snart har jag varit sjutton levnadsår i ett helt dygn, och på något sätt känns det väldigt bra. finns inte så mycket att säga förutom ;

NI ÄR BÄST FLICKOR! TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL. MASSA PUSSAR OCH KRAMAR!

känn ironin, fanimej. men visst fanns det sanning.



vad jag tänkte. pappa ringde och grattade, följt med att han berättade att han och fausta nästan hade blivit överkörda igårkväll av antingen en gammal gubbe eller rattfyllo (äckligt med tanke på dagens föreläsning). han kom körandes mot dem i hög hastighet, hade inga lampor på och bromsade inte in. pappa hann se honom när han var tio meter ifrån dem.

han hann tänka; "är det såhär det ska sluta?"

i sista sekund tryckte han fausta åt sidan och hoppade själv undan. hade han inte upptäckt bilen hade de.....

det gör bara ont att tänka på det. jag gråter så att det ont bara av att tänka på det. jag ville släppa ut det tidigare, men det gick inte. synd att ni som var hos mig måste få läsa om det såhär. men jag ville inte förstöra stämningen.

Kommentarer
Postat av: k

oh honey! nog finns det en Gud alltid.

2007-12-10 @ 22:55:31
Postat av: cirr

ge dig karro, gud ska inte få äran för ALLT! nu var det faktiskt amandas papi som var hero=)

2007-12-11 @ 18:46:28
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0