inäratvåtusendeår ; -

jag pallar inte skriva något om julen.

faktum är att jag är bitter när det gäller den här bloggen. men det kanske har att göra med att jag hellre vill ha ett socialt liv såhär i juletid? nej men, helst någon att vara med. sen så är det så mycket jag vill skriva så att det bara skulle låta riktigt, riktigt lamt om jag skrev "och sen, och sen, OCH SEN-!". fattar ni?

det enda jag kan säga om den här julen är att jag ska skaffa mig en LP-spelare, och allsång är INTE kul (eftersom alla förutom du envisas med att sjunga en överstigande kvart över det du sjunger + att de oktaverar ner).

nu sitter jag här i min ensamhet och önskar mig mest av allt sällskap i vinterkylan. just nu är carola min enda vän. hon sjunger om jesus och att han älskar oss. okok, han kan vara min bästa vän.

y'know, har ni inget för er under mellandagarna så finns jag mer än gärna över telefon. call me.

Kommentarer
Postat av: caroline

I'm here!! =) vi styr upp något nån random dag :)

2007-12-25 @ 21:10:33
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0