itcantearyouupinside ; -

farder min agerar ängel, vilket ger mig lite tid till att blogga innan jag får skjuts till skolan.

jag gick och la mig 00.00, och det var efter att jag hade sett det jag skulle se. KB is the love of my life. hans röst är nog det som lättast får mig att skratta. nej, vem försöker jag driva med? den dagen jag verkligen hittar det jag tycker är roligast i mitt liv så ska jag säga till.



först tänkte jag som ta kortet för att visa hur lik tobias blev dalle efter att han hade klippt sig, men på den där bilden är han bara skrämmande lik mike, så det lyckades på något konstigt sätt ändå.

längar till idag då vi ska öva när juldagsmorgon glimmar. varje gång man får höra dalle sjunga är en fröjd för öronen. hiskerligt mycket jag får sjunga med honom helt plötsligt. men va, vem klagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0