Itriedtoholdyoubackbutyouwerestronger ; -

när jag kom in genom dörren blev jag riktigt jäkla illamående. alltså, sådär så att man tror att man ska spy nästan, och det enda man kan tänka på att göra är att kyla ner sig själv. så, nu sitter jag här alltså, med fönstret öppet, tröjan uppdragen och en kall cola. vet inte riktigt om det hjälper, men litegrann i alla fall. mitt mål är att innan kvällen är slut ha skrivit klart det näst sista kapitlet av my little raspberry, sen blir det slutet, och kanske ett alternativt ett.

imorgon tänkte jag vara "fin" på skolan; dvs, att jag ska klä mig i klänning, som är första gången på några veckor. oh, sheit, vad patetiskt det låter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0