kissedme'tilthemorninglight ; -

nu har jag alltså försökte att lista ut ackorden till running out of time. precis samma ackord som i good riddance (time of your life). riktigt, riktigt simpelt, dvs, följande; G, C, D. men sen har vi ju en följande refräng vilken går; G, C, Em, D. hihiih, bra gjort pojks.

f u c k s h i t f u c k f u c k

jag vill gå och lägga mig tidigt ikväll! jag vill, jag vill, jag vill. tobias går ju till och med och lägger sig halv elva helt naurligt, men jag måste sitta vid den här skitdatorn för länge för mitt eget bästa. så, såhär ska jag göra, och jag är stenhård. det här är det sista jag skriver ikväll, för när jag kommer hem från canalen ska jag bara se sista avsnittet av myggan och de avsnitt jag har missat av julkalendern, och sen tänkte jag sova. helt seriöst. mörda mig om det blir annorlunda.

så.... ha en bra kväll allesammans.

ps, just ja, blir typ ingen mange schmidt (eller nu hur hans jäääkla namn stavas)

Kommentarer
Postat av: cirri

varför inge mange? =/

2007-12-05 @ 19:46:07
URL: http://carielle.blogg.se
Postat av: kir

hahah känns nästan som att det där var en liten pik till grabbarna grus ;)

2007-12-05 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0