let'sgive'emsomethingtotalkabout ; -

tänkte inte skriva så mycket, utan bara lägga in bilder som i stort sett får prata för sig själva, eller, ok, jag ska lägga kommentarer med..

maja. sweethearts. oskar. liten modell där kanske. hon gillar faktiskt småbarn. tittut. lätt framtida musikare. ello. någorlunda obekväm.


imorgon (söndag) ska paat, VK och sofia komma och se boondock saints här hemma hos mig. paat har aldrig sett den. bäst för honom att han tycker om den, med tre citerande boondock saints-älskare i rummet.

nåw, nu är dan framme igen; "(F) en blomma till damen"

tror att jag ska se ett avsnitt myggan innan jag går och lägger mig. är på avsnitt 7 nu vad jag vet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0