nowI'mcomingoutofmycage ; -

jag somnade alltså 22,30 igår kväll, vilket är extremt bra för att vara jag. jag vet att jag skulle ha ringt sandra,  men jag mådde så dåligt, så jag ville verkligen ha den sömn jag behövde.   så alltså från 22,30 till 8.00. inte dåligt, visst? 9½ timme. det kanske är min nya grej att gå och lägga mig någorlunda tidigt.

jag vet inte vad det är med mig och skriva jättejättelite, men det är så jag får ut allting; i små portioner, så ni kan ju vara glada att det inte kommer sällan och och mycket och istället ofta och kompakt. tihi. det är utarbetat.

nu ska jag gå och stryka mitt luciaband. varför jag ska ha det? jo, deru....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0