nowthatI'mnearyouI'mclosetotears ; -

mellandagsrean är över för min del. vad är fel med mig? man far dit för reans skull, och ändå köper jag saker som inte är på rea. men jag är nöjd måste jag säga. måste bara fundera över den där H&M-tröjan. jag och karro har givit oss in i köp-slag, och vunnit för det mesta. här och där stötte vi in i sötnosar, såsom carro, bobban, dahlqvist och korre. jag har stolt kommit hem med både en ny plånbok och en väska som jag lär ska använda på andra mellandagsreor. tänkte också nämna att jag älskar den cardigan som jag har på mig nu.

nu till dagens roligaste; 18.30 satt jag och sofia i biosalongen för att se filmen 'Förtrollad'. jag vill dela med mig av min åsikt; den är lätt värd att se, tycker jag i alla fall. jag skrattade gott många gånger. under filmen kom vi fram till att den ungefär var som mitt liv, och alla karaktärer stämde in på människor runtomkring mig.

för att se den slutgiltiga rollistan så hänvisar jag till denna sida; http://camerawhore.blogg.se

jag vill egentligen bli emo just nu, men orsaken är så patetisk att klaga över så att folk skulle tänka att jag var störd i huvudet på riktigt, så jag lämnar det bara där =).

ha en bra kväll.

och jag tror att sjukdomen är påväg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0