stackarsmannenmedmedaljer ; -

jag tänkte uppdatera mig själv när det gällde Alex Schulman's blogg, dvs, att jag läser om inläggen helt enkelt. förövrigt känner jag pressen nu faktikst. imorgon efter att jag har slutat ska vi pallra oss till en datasal (helst H77) och sitta och nöta photoshop, redigera bilder och så. också ska jag skriva ett CV som jag kan lämna på Ica Kvantum, + att jag tänkte gå förbi fonus begravningsbyrå och kolla med dem om det finns möjlighet att sjunga på begravningar. det skulle vara ett bra sätt att utvecklas på faktiskt. och jag ska göra en powerpoint-presentation om auschwits som jag ska visa för ledarna på canalen på måndag. och jag ska fixa fika till måndag också? sen har vi espri-sjungningen på söndag också. just ja, lussesjungningen också! jag har ingen koll på någonting känns det som.

och inte mår jag bättre av att ha fått IG på refereat-skrivningen på svenskan. jag vet att det inte kommer att påverka mitt betyg, men det var en riktig boost för att sänka mitt självförtroende. och jag, som verkligen inte kan hitta kläder som verkligen är Amdy, tänkte att jag skulle köpa en tröja, och så jag gjorde. kanske ska ha den imorgon. inget speciellt. men så fort jag kommer att sätta foten innanför atorp's murar så kommer alla bekymmer att försvinna och jag kommer att känna det där underbara lugnet.

hihi, seth cohen är precis som mig. gamla OC var bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0