stillshecan'tfindherheartgonelost ; -

det släppte fortare än vad jag trodde. nu är jag en sån punkt där jag känner att jag verkligen måste be om ursäkt för mitt hiskerliga beteende, för att jag på något sätt har haft på känn att folk har tittat snett på mig för att jag har haft en svacka i livet. förlåt </3.

fredag kväll var så chill som jag behövde. for till sara. jag har inte varit där på evigheter, vilker försannades så jag inte riktigt kunde vänja mig vid tanken av att en hel vägg var borta. i alla fall så såg vi bruce den allsmäktige med hennes kusin. engberg kom till slut. efter filmen så gick vi tre upp till övervåningen och satt i hennes soffor och pratade om skolan, människor och övergick till något slags kuddkrig. erik skulle fara vid tolv, så jag gick då med, för jag var sjukt trött.

dum som jag var när jag kom hem så satte jag mig vid datorn. påbörjade på något sätt en konversation med oskar, sara's kusin. han skulle kolla om jag hade köpt en tom waits-skiva till henrik i julklapp, men det hade jag inte. sen så fortsatte vi prata, och konstaterade en massa saker. trevlig pajk det där.

vad hände med snön?

nu har mormor anlänt till gröna skellefteå så jag ska väl se till att duscha och rensa i rummet. god fortsatt dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0