thismomentwilllast ; -

andra dagen på stan den här veckan. jag hade egentligen inga planer på det, men runt tolv så ringer telefonen och spfoa i princip skriker "kom till stan NU!", och efter lite kompromiss så fick jag 45 minuter på mig. självklart ignorerade jag det och tog min tid, så det tyg typ 80 minuter att göra allt jag skulle och cykla till ibibblan. så då fick hon för att hon väckte mig. (fastän jag är någorlunda tacksam för det).

nu har jag tryck i mig mina sista två skeå-chicken burgers från mcdonalds. sista dagen. vi kommer att sakna sig, donken.

och förresten så ringde jag pappa och frågade om sofia kunde följa med till umeå. då började han prata om att axel inte skulle kunna ha någon kompis då, och det skulle bli orättvist och bla, bla, bla. jag vet att han bara vill att vi ska trivas i umeå, men vafan ska jag göra när jag inte har något socialt umgänge boendes där. ska jag gå runt på stan och hoppas på att någon börjar prata med mig. nej, jag far dit, klipper mig, sover över, köper björns julklapp och far hem. mer än så pallar jag inte.

Kommentarer
Postat av: sammy ftw

you know you love me ;)

2007-12-29 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0