tostopdropandroll ; -

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
duh, vem gör inte det lixom......................... >.<
Titta på dig själv i spegeln: åh, det är som ett tvång. ibland gillar jag vad jag ser, och ibland inte.
Gnälla: jag vet inte om jag skulle säga det själv. jag håller oftast munnen stängd när jag känner att det är påväg, för vem gillar en gnällpelle?
Skrika: det händer, men väldigt sällan.
Sova: några timmar varje natt bara. jag önskar att det vore mer. kanske på jullovet.
Ha ångest: mer än vad jag vill ha.
Skada dig själv med flit: det hör inte ens till min värld. jag fattar inte hur folk kan göra så egentligen.
Ta mediciner du inte borde ta: nej.
Vilja dö: jag använder uttrycket, men inte så bokstavligt talat.
Drömma mardrömmar: väldigt sällan, som tur är.
Drömma sexdrömmar: i så fall omedvetet.
Ta droger: inte vad jag vet. men jag har minnesluckor dock, och jag vet inte riktigt vad jag gjorde då.
Försöka vara annorlunda: jag har haft såna perioder, men de är i stort sett över nu. nu vill jag bara vara jag.
Klä dig i svart: som om det skulle vara en synd?
Gå till kyrkan:
jaGudja.
Gå i skolan: om jag inte har något annat skäl, som till exempel tandläkarbesök, men nu ska jag ju inte dit på två år, så jag är på skolan i princip hela tiden.
Röka: NÖJ!
Ha sex: nej.
Ljuga: inte mer än növändigt.
Hata folk: jag är inte sådan.
Lita på folk: jag brukar vara bra på att välja de jag litar på, men det har blivit fel någon gång.

VEM:
Saknar du:
hm, det finns folk, men just nu henrik, men han kommer jag få träffa imorgon ^^.
Vill du döda: eehh, bossen i supermario!
Rörde dig sist: mor, när hon skulle förklara glädjen av att köpa julklappar till sina barn.
Vill du slå: vet inte riktigt.
Kysste dig sist: hur ska man tolka det? en nätt puss på munnen? mamma tror jag. en riktigt kyss? har aldrig hänt i hela mitt liv. var är du egentligen?
Vill du kittla: mitt första val skulle nog vara hampus, men det kommer ju aldrig hända på tusen år så det får bli elin istället för hon vill i alla fall träffa mig.
Kramade du sist: mamma igen tror jag.
Vill du prata med: henriiiik. imorgon, imorgon, imorgon.
Skrek du på sist: bf, mitt på stan. fan vad arg jag var.
Vill du vara som: ge mig bara adriennes liv så är allt bra (det inkluderar hela henne själv också).
Sårade dig sist: ödet. alltså, inte det ödet. ödet som fick mig att inte hitta bellas hus från början och sen komma försent med skivan så det inte blev något intro.
Vill du bli galet full med: billie joe armstrong, vem annars? ok, mer realistiskt då. björn typ.
Gjorde dig riktigt glad senast: soofiaa när hon lekte tomte och plingade på, gav mig en julklapp och sa 'hohoho'.
Fick du sms från senast: sofia igen.
Ringde dig senast: eh, sofia ^^
Är vackrast på jorden: av männen; bj. av kvinnorna; adrienne.

HAR DU:
För många vänner:
jag har alldeles lagom med vänner som jag finner värdefulla.
Förföljelsemani: hahaa, ja, typ, de senaste månaderna har varit skrämmande.
Tvångstankar: inte seriösa, men jag har saker som jag måste göra ibland.
Någon annan psykisk sjukdom: inte vad jag vet, men jag är typ störd på något sätt.
Någon fysisk sjukdom: jag lär ju få dålig rygg någon gång i mitt liv.
Någon skada: nej.
Färgat håret: tonat det mörkare typ två gånger.
Brutit några ben: bara fått sprickor etc.
Några piercings: bara hål i öronen så här långt.
Bra självförtroende: skulle inte säga det, men det beror helt på situationen jag befinner mig i. gör jag något bra och allas ögon är på mig så har jag extremt bra självförtroende.
Köpt kondomer: bara fått.
Tagit nakenbilder: eh, neeeej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: faktiskt inte.
Bjudit ut någon: nej.
Varit kär: ja, och det suger.
Dumpat någon: hihih, faktiskt, tro det eller ej, men amdy har dumpat en pojkstackare, I SJUAN!
Stulit någonting: jag är ingen snattare.
Lämnat landet: jaa, några gånger.
Tuttat eld på nått: har jag väl gjort i mina unga dagar.
Gjort något olagligt: hihih, tänk för att jag har det.

HUR:
Går du:
det känns ibland som att jag går fult och ibland fint, så jag vet inte. någonstans i mitten av det? annars det ena benet före det andra och vice versa.
Svarar du i telefonen: "hej det är amanda boström."
Fördriver du tiden: sitta vid datorn typ. det är sorgligt.
Mycket pengar har du: förvånandsvärt mycket för den här månaden. men drygt 4000 på ett sparkonto.
Tjänar du pengar: det går uselt. jag VILL ha ett jobb, men ica är gaygaygay.
Ofta diskar du: någon gång i veckan när det behövs.
Ofta städar du: extremt sällan. men idag i alla fall.
Många stör du dig på: fler än vad du kan tänka dig. jag är inte en person som tror gott om alla. jag är egentligen en person som vill tro gott om alla men misslyckas.
Ofta träffar du din familj: när jag tänker efter ganska sällan. jag är som bara hemma och äter och sen så sitter jag vid datorn eller ser på tv. sorgligt.

TROR DU:
Att du kommer bli något:
har det som på känn, för jag känner att jag har potential.
På gud: han finns där när ingen annan finns där, fastän jag ibland tvivlar och känner att jag måste klara det själv.
På rymdvarelser: jag tror ju inte att vi är ensamma i universum.
Att folk tycker om dig: förhoppningsvis så tycker de väl någorlunda bra om mig.
På ett liv efter detta: jag tror inte det skulle vara helt omöjligt ändå. eller så återföds man.
Att fiskar kan tänka: jag tror starkt på guldfisksminnet.
Att du kommer leva länge: faktiskt. i alla fall tills jag blir gammal och grå.


så, nu har jag fördrivit tiden lite, och min nacke tar livet av mig. nu är det i varje fall dan före dopparedan, och vi har lilla julafton men kusinerna, så det blir julklappsöppnande om nårga timmar. jag längtar.

Kommentarer
Postat av: caroline

den där ska jag sno av dig om ett tag=)

2007-12-23 @ 15:32:18
URL: http://carielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0