wecantakeawalkaroundthelake ; -

födelsedag, lucia, jul och nyår närmar sig med hastiga steg, och jag blev just så lycklig som jag kan bli i stort sett utan att visa det. jag gråter innombords av hans röst. jag gråter innombords av deras musik. det har gått två år nu.

foxboro hot tubs - oh, mother mary, take my hand.
 
ikväll blir det lussejazz, och vi får be till gud att viktor dahlqvist (som karro kallar honom så fint) hittar en luciaskjorta på maxi. och undrar hur jag ska ha mitt hår ikväll. och undrar hur det blir efteråt. jag och karro kommer väl bli chillarna medan alla andra drar till zoo tour.

jag vet inte vad det är med min mamma och att skämma bort mig. idag var vi och köpte kläder, och det fick blir som en tidig födelsedagspresent. jag vet att det blir svårare och svårare för föräldrar att fråga vad deras barn önskar sig, men jag mår egentligen inte bra när hon vill betala för allting. hon kan väl använda de pengarna till något annat? äh, jag vet inte. jag får dåligt samvete helt enkelt när jag känner att jag blir bortskämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0