wllsitdownmywickedsonandletmetellyouastory ; -

jag drömde att vi hade innebandyturnering.
jag var den enda tjejn i killarnas lag.
jag var nära att göra ett mål.
det var någon random dude i vårat lag som jag pratade med.
helt plötsligt stod jag och några ettor och sjöng 'goder morgon mitt herrskap' på innebandyplan.
jag fick proppar för båda öronen, och kunde knappt höra något.
jag fick panik.
en bildlärare var sjuksköterska och hade sitt kontor i C11.
vi satt på hennes kontor, och helt plötsligt kommer sofialu in med en bricka med typ ost och annat snacks.
tänk er henne klädd som på eos.
jag fattade inte ens varför.
någon annan gång var jag i rummet med typ... zappe, peter och dalle, och spelade dataspel.
jag upptäckte att hoggy var aktivt igen.

någonstans där så började mina drömmar att spåra och komma in på annat. jag vaknade elva av att pappa ringde, somnade om, och vaknade igen tjugo över ett. kan någon bara få mig att förstå att man inte måste vara uppe till fyra på morgonen bara för att man har lov? och äntligen är förkylningen på gång, den jag har hållit ute de senaste veckorna. idag tänkte jag inte göra någonting, för jag har ändå ingenting att göra.

nu är jag ett kapitel (som inte ens är nödvändigt) från att det ska vara slut för gott. hoppas det går bra för dem.

och hoppas ni får en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0