bittersweetmigraneinmyhead ; -


alltså, jag måste ju vara värsta kill/tjejkompisen i deras ögon, and I like it. paat skrev och tyckte att jag skulle vara med han o dave och se mumien om jag nu ändå skulle ha tråkigt på kvällen, och det funkade ju. sen dök iSmon och en dude, som är känd från bdb för mig, upp, åsså skulle vi gå till statoil och köpa typ godis och sen sitta och chilla och prata på någon stenmur. jag pratade inte så mycket, vad finns det att säga? det var roande bara att lyssna. och paat och dave är ändå alltid så snälla och ger mig uppmärksamhet när jag verkar behöva det.
I like it.

sen så är jag inackorderad hos far nu, och han börjar se ut som en riktig morfar i sitt nya gråa skägg, och det är så fint =) allt verkar lösa sig för tillfället.

och imorgon ska jag försöka vara med erik om han nu vill det, för han far på onsdag till gotland, och jag vill hinna dricka té och prata med pojken.

scrubs <3<3<3<3

jag längtar så jäkla mycket tillbaka till skolan a.t.m, och till nyblivna ES2a. BRING ME THE HORIZOOON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0