changethechannelforanhourortwo ; -

Varför känns det som att jag lever i två världar? Kanske för att jag verkligen gör det. Nu när jag kommer till mamma känns det som om ingenting har hänt där borta hos pappa och allting är som vanligt igen. Det är bara skönt att vara med mamma och se henne glad igen. Vi såg film inatt; Life aquatic with Steve Zissou, och hon gillade den, så det var värt det. David Bowie på portugisiska är rätt coolt faktiskt.

Vaknade imorse av att min väska vibrerade febrilt. Det var mobilen. Det var Paat. Gud, nåja, jag är uppe och allt. Jag klarar mig. De kommer väl snart, och så blir det Ersmark. Det är rätt mycket boush över det stället.

jag har inget vettigt att skriva för tillfället så ignorera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0