clingingtohispicturefordelight ; -

"If you had Green Day's attention for a few minutes, what's the one question you'd like them to answer?"

alltså, ofta man någonsin får chansen? och ofta man vet vad man ska fråga? jag fick ut någon liten undran, men vad tusan är det värt egentligen? nåja, jag klarar mig.

rix fm-festival i umeå i helgen och vi prickar av det utan svårigheter. det kommer suuuga så håååårt.


jag kan inte fatta vad hon skrattar åt.

och jag vill typ se pick of destiny snart. jag typ... saknar filmen på riktigt? dummer, man kan inte sakna filmer. jag pallar inte fixa den på något sätt; hyra, ladda hem, låna. Och hampus har den ju såå ,1 + 1 = 2. wiiiii.

Kommentarer
Postat av: Dagny your love nr2

YER, tagga riks fm, omfg jag håller med dig.

2007-07-31 @ 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0