giveusthisdayourdailydose ; -

HAHHAHAEEELIN!
JAG ÄR INTE RASIST!

Amdy: elin, har du jord på händerna?
mogetsomfan: vadå? jävla rasist!
Amdy: NEEEJ menade inte såå jag såg jue bara dina svarta naglar ...

jag ooooorkar inte. sen hjälpte det inte heller att jag sparka på henne senare under kvällen >.< jag kommer åka fast för hatbrott someday soon.

förövrigt var trästocks väldigt bra igår, spec med emo som jag gick runt med.
vi träffade på några av hennes kompisar, och det var två snubbs med dem som var värsta onyktra, och hade slitit av ärmarna av deras skjortor och stod och pratade en massa strunt.
sen när jag beskrev dem idag för min kusin sa han typ "men det är ju sonny, han med långt hår. han är typ min bästa polare"
haha, världen är liten.

ikväll blire trästocks igen, och det blir solitaries och typ jupither före det. chiiiill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0