I'mhavingtroubleswithcontrol ; -

Vad lyssnar du på? :
[x] Green Day
[ ] Tokio Hotel
[x] My Chemical Romance
[ ] McFly
[x] blink-182
[ ] KoRn
[ ] Franky Lee
[x] AFI
[ ] Aiden
[x] Evanescence
[/] HIM
[x] Queen
[/] Billy Talent
[ ] Bullet For My Valentine
[ ] Edguy
[x] Panic! At The Disco
[/] The Killers
[x] Good Charlotte
[x] Fall Out Boy
[ ] The Strokes
[ ] Bring Me The Horizon
[ ] Babyshambles

Du:
ögonfärg: blue/green-ish.
hår: för tillfället kort och typ solblekt brunt.
längd: något kring 1.78 :/
använder du smink: haha, pappa säger att jag gud sminkade mig från början.
favoritmat: eehh, got to say mother's chicken.
klädstil: det som får mig att känna mig bekväm helst. och absolut inte ballongklänningar.
Personlighet: ;__; typ....moi? bara jag.
Favoritband: green day all the way. och panic!at the disco makes my day also.
Favoritlåt: atm, typ när brendon urie sjunger slow motion, men jag vet att thrid eye blid har gjort den, så jag respekterar dem för det.
Talanger: min förmåga att vinna över robin varje gång i klunsar.
Senaste låt du hörde: suffocate - green day
Största intresse: la musiqa.
Går du i skola: gymnasiet all the way.
Framtid: musiker.
Tycker du om musik: med tanke på mitt gymnasieval, yes.

Allmänt:
Bästa vän: Ellen är, och kommer förbli min #1
Är du kär: I wish, men jag tänkte bli nunna ändå så.
Vem stör du dej på: Gud i vissa lägen.
Vem vill du vara som: skulle jag svara ärlig på det skulle jag känna mig svag.
Har du vart på ngn konsert: fuckyeah.
Har du glasögon eller linser: ja, typ linser 24/7
Har du ljugit för din bästa vän: förmodligen någon gång under 7 år :/
Har du mkt pengar: om någon månad, ja :)
Har du bjudit ut någon: I wish, men nej.
Vem var den första du kysste: orka gå in på det.
Favoritstad: typ göteborg.
Shoppar du: inte om jag inte måste, men det funkar.
Vilka språk kan du: engelska, lite franska och überlite spanska.
Favoritshampoo: typ, euroshopper :]
Har du stora fötter: normalt stora typ.
Är du nöjd med dej själv: ja, faktiskt.
Är du blyg: beror på vilket sitatuion jag är i.
Var är du nu: hos min pappa, och det är tomt på folk här och kommer vara i 2 veckor.
Är dina svar ärliga: this is as good as it's gonna get.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0