I'mjusttryingtofindadecentmelody ; -

Kvällen blev inte så kass som jag hade trott. Jag ville bara skrika och gråta efter det där korta samtalet med emo. Varför kan inte någon i alla fall låtsas som om de vill umgås med mig? Men det blev ju bättre till slut. Harry Potter var väl helt okej, men att vara med emo gjorde faktiskt kvällen. Och jag ska arbeta på mina fördomar mot främlingar, för vissa kan visa sig vara väldigt trevliga. Och eftersom det har regnat hela kvällen lär det bli kasst väder imorgon, och det betyder att det inte kommer så mycket folk till kyrkholmen. DVS, inte så himla mycket jobb, och det är så jäääkla skönt.

PEPP INFÖR TRÄSTOCKS. DET HÄR SKA BLI BRA.

Torsdag ; 
Moon Safari, 16.30, Norran scenen.

Fredag ;

Jupither, 17.30, Campustältet.

Solitaries, 18.15, Studiefrämjande hallen.

Lördag ;
The Breeze The Breath, 22.15, Campustältet.

Je ne sais pas säger jag bara. Mycket improvisation i helgen.

Oh harre, emmmmmmaaaa. torsdagyes! :*

jagtrorintehankommerringa,menvifårvälse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0