I'mtheyoungurbanphsycopath ; -

Så var veckans arbete över, och nu har jag en underbar helg att se fram mot. Faktiskt. Precis vad jag inte hade tänkt mig. Planerna ser ut som följande ;

Lördag ; -
  • repa med Paat, VK och tobbe.
  • fest hos karroo_, ett tag i alla fall?
Fredag ; -
  • spelning på någon pizzeria i erskmark. helt sjukt.
Fatta underbar trästockshelgen kommer att bli? Helt sjukt det med. Solitaries, the breeze the breath och andra band som kanske upptäcks. Och sen bara det att jag fortfarande är helpeppad för torsdagen med emma, och jag kommer att påminna henne.



Det är rätt skrämmande att han hade dött om det fortsatt i några år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0