prayingforloveinalapdance ; -

Waah, man kan hitta kärleken i livet genom underbara rytmer och otroliga harmoniska samspel. Så jag tänker fortsätta mitt lyssnande på Panic! tills jag hittar något annat som stimulerar mina känslor (fastän Green Day alltid stimulerar whatsoever). Men hursomhelst, jag väntar på samtal från bellabop a.t.m, vilket kommer att ta ett antal timmar, så varför inte skirva ett inlägg medans?
Jag tänkte berätta för henne om ;
  • det 'underbara' som Ida berättade om. ;___;
  • sommarteatern.
  • faktumet att jag har The life aquatic with Steve Zissou liggandes här på soffan, lånad från Hemmakväll. Jag blir bara mer fascinerad av...vänta.
hahahaha, sofias pappa ringde mig nyss och undrade vars sofia var. Jag svarade först "ska inte du vara på festival nu?" och han ba "ehh, är sofia där?", och min första tanke var "OMG, HON HAR RYMT!" och sen visade det sig att han bara hade ringt fel nummer x] OFTA MAN INTE KAN SIN EGEN DOTTERS NUMMER. okej, back to reality.
  • ...Matthew Gray Gubler. Yo.
  • att jag blev helpeppad på att fara på virgin festival med henne i BALTIMORE. jag menar, PANIC! spelar OCH Smashing Pumpkins. Både hon och jag kan bli stimulerade. Lätt hon skulle vara peppad, men hon jobbar nog. och jag har inte råd. fatta coolt ändå.'
  • att jag har saknat att bara småprata med henne på den senaste tiden.
bleeh, jag ska fortsätta med panic! nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0