there'llbefoodaroundthecorner ; -

trästock är rätt ball näre gäller. marit bergman är definitivt min kvinnliga idol när det gäller musik. sånt vill jag göra. jag älskar festivaler och mosh pits, man får vara hur vild som helst, och puttas etc, men det är så skönt att släppa loss. svenska akademin var hyfsade dem med. reagge yo. men de som skulle vara värsta eldmänniskorna var inte så coola, fastän jag gärna vill ha deras slanka kroppar.
haha, campingen kan ju ta sig. hur kan olivia, som är från luleå, känna typ varenda jäkla pinne där? sjukt kul det var ändå, fastän jag blir lätt obekväm med onyktra människor. kul ändå att de vill vara mina kompisar.

woo, emoinlägget nu. jag får en jäkla klump i magen varje gång jag tänker på det, och på honom. jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska bete mig, hur jag ska handkas med mig själv. jag kanske ska göra något åt saken. nåja, kanske ikväll?

jag träffade daaaarin ikväll ; )

kyrkholmen, lördag-söndag, 10.00 - 17.30 ;____;

och jag suger på att skriva långt, och med versaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0