therewasaterriblecrash ; -

Happ, bella ringde inte.

Det var ändå det jag väntade mig.



Happ, jag kan inte säga att kvällen var bortkastad, men lite bittert känns det faktiskt. Och det verkar som att det blir av saker i helgen i alla fall. Förmodligen blir det att titta förbi på karros fest en liten stund, och se om någon blir glad av att se mig. Sen på söndag verkar det som om det blir någon spelning i ersmark på någon pizzeria med paat, vk och tobbe. Ändå rätt kul?



Jag har inte bestämt mig om jag ska gråta på grund av det här eller om jag ska se det som någon som gör mig starkare i slutändan. Eller kanske lite av båda? Det känns som en one-of-a-kind-uppväxt. Det kanske inte är det, men det känns lite originellt. Jag som aldrig trodde att något var fel, och samtidigt visste jag att någonting saknades. Slow motion see me let go.



Kommentarer
Postat av: KKK

komsi komsi du är så välkomme n:D

2007-07-13 @ 15:46:41
Postat av: Amdy

taaaccckk <3<3<3

2007-07-13 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0