willyoudancetothisbeat ; -

2 dagar kvar tills jag är "fri".
18 dagar kvar till Polen.
27 dagar till ES2a.

men orka. när jag väl har något att se fram emot under de här två lediga veckorna så skiter sig planerna. som alltid? jag får ändå träffa Olivia när jag väl tänker efter, och lite annat folk också. jag ska försöka se det ljusa med umeå nu, och se pappas nya lägenhet. hoppas bara det inte blir som förr, som innan Ida kom, för det klarar jag fan inte av.

beugh, någon som vill följa med till umeå?

jag mår illa....

Uppföljare ;

emo är rätt söt för att hon försöker fixa så att hon kan följa med till umeå, och då blir jag überglad, faktiskt.
och, jag pratar med olivia på telefon, och jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0