andnowI'mtryingtogetback ; -

jag VET att g är tvåan i F-durs skala. jag är inte dum. det är jsut det där "nu vill jag att boström ska svara på den här frågan." sen när så har vi gemu seriöst på espri? jag vill bara ta pärmen och trycka ner den i min egen hals. har dock aldrig skrattat så mycket under den här helgen (sry, jag har söndag idag) som under andra versen av När vi lider av jul. jag vet inte riktigt varför. jag tittade på johanna, och hon tittade på mig, och vi bara skrattade. det var sjukt kul.

sen så erkände jag för martin mina problem med att höra ackord. eller, jag vet som att det bara är att lyssna på bastonerna, men sen missar jag hela tanken med att räkna upp från grundtonen. så vi bestämde helt enkelt att vi skulle hitta någon tid i veckan när vi kunde sitta ner och gå igenom lite saker. skönt att han tycker att jag har gehör i alla fall. en sten lyftes i stort sett från mina axlar.

iihhk, termins imorgon, + att jag ska repa med VK och drömkompet. skulle nog sjunga låten utantill, och jag lär väl klara av det. just början av andra versen är lite krånglig. och en liten instickare bara... ska jag baka en till kladdkaka? som inte ska bli bränd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0