butthat'sokaybecauseI'vebeentired ; -

suck....
vad ska man göra.... ?

dan är ju sjuk, han kan få en att må bra på nolltid. "om jag är underbar är du en gudinna". hur kommer man undan med en sån kommentar så att den inte låter sliskig? jag känner en, men han har börjat gå över gränse--, ahhh, men vaaa..... hur gör han? "varje kväll jag skriver med dig är underbar!" uuhhh?? "såna här saker man kan inte vara oseriös med :) komplimanger är alltid grundade i sanning. :D" förbannat att de ska bo därnere. vad är det bra för? kan inte säga att kvällen var någorlunda dålig, men konstig var den. fint folk runtomkring, men inte fin innerst inne. jag hatar när jag ska vara asocial och grinig. lika känslig som en gravid kvinna på speed, vad är det för skitsnack? aoow, jag ska prata klart med dan på msn snart, och sen typ gå och lägga mig, för det är vanlig tid imorgon.

det känns gaaanska konstigt faktiskt att caroline typ har 70 sidvisning per dag, och jag har..... 5? det är inte det här avundsjuk-köret, utan..... det är bara sån stor skillnad. kan fatta varför hennes blogg är sjukt poppis, den är ju rånice att läsa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0