fastawaytheoldyearpasses ; -

Ä n t l i g e n !

image154

c o m m e n t ;
ni som aldrig trodde att jag skulle uppdatera modelbloggen, ni tog visst fel. banne mig, ni tog fel. dett är det som gäller i vår. du ska vara l ä t t k l ä d d. det enda riktiga är att våga visa lite hud. kylan ska inte bita. början den göra det så ser du bara till att skaka av dig den. bästa sättet och tipset är att dansa, samt att söka kroppsvärme hos den närmaste. på detta sätt har du all världens skäl till att stöta på karlen du har haft ett öga på den senaste månaden. känner du dig allt för naken så se till att skaffa fram lite fetsmink, och måla mönster som du känner passar. ingen kan motså dig när du är så sockersöt.

o f f ;
okok, sådär så jag ut under narnia-lajvet. kan ni tänka er en trädsjälv så? dock gjorde jag några ändringar, då det tunna tyget som skulle vara som en längre kjol råkade lossna. jag ska säga att det var någorlunda obehagligt att vara klädd i en väldigt kort klänning då jag har extrema komplex (har för mig att man kan säga så) för mina lår. men jag fick till bilden i alla fall. bilden är lite photoshoppad så att midjan ska synas mer. men jag suger ju på photoshop som sagt. men det var kväll, och inte alltför varmt. alla hade sagt att vi skulle frysa, vi höll med och sen; action! kände du att du började frysa var det bara att röra sig, och till slut glömde du bort allt det där. händerna blev dock ett problem, men det fanns alltid en mantel till hands att krypa in under. i slutändan hade alla fel; inte hade vi frysit inte. faktiskt rätt uppfriskande kväll, och ingen förkylning som påföljd. we are the nymphs from da hood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0