freudensonderzahlblünimhimmelssaal; -

jag kom på mig själv med att tänka på vilken patetisk människa du är.
jag köper att människor skriver ut sina känslor om livet och hur mycket ångest de har.
men därefter beundrar jag dem som faktiskt gör någonting åt sina problem och inte gräver ner sig med dessamma.
du grävde ner dig dagen jag kom och har fan inte tagit dig upp än.
prata inte om hur mycket ditt liv suger om du inte har tänkt att göra något åt saken.
ibland vill jag bara läxa upp dig.

jag är grymt peppad på julgröten nere i stockholm 1:a december.
vi får sova hos andreas och allt. nu gäller det bara att hitta billigt tåg dit.

nenu ska jag ta tag i mitt liv så att jag inte missar bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0