harjagchanspådig? ; -

mitt livs värsta halva dag.

allt gick ju i princip bra på öppet hus imorse. majoriteten spelade som de skulle, och majoriteten gjorde succe. bra det. jag gjorde.... ingenting. eller, jag och bella satt och såg ut som guider i början och tog barnen och föräldrarna till C11. men allt kanske inte var världens bästa eftersom jag har en hiskerlig mensvärk. ja, nu skulle jag allt ha tappat ut min choklad och utbrustit; 'JAG HAR MENSVÄRK!' fniss. skulle ha varit kul. alla gjorde hursomhelst riktigt, riktigt bra ifrån sig idag.

http://www.youtube.com/watch?v=HrQDrKU6OO0
http://www.youtube.com/watch?v=61B6mepr4tw
http://www.youtube.com/watch?v=UsdQ0kL1To4 - ljudet är förskräckligt. kan försäkra att det låter bättre i verkligheten.

jag for till stan, ringde bella och sa att jag skulle fara till kaplan. hon blev glad, så jag for dit. när jag kom satt hon och erik i matsalen och väntade. vad är dealen med att erik alltid ska vara sur när han ser mig? varför kan han inte bara bete sig som att han faktiskt tycker att det är kul att jag kommer och hälsar på. jag må ha PMS nu, men han har PMS konstant. så jag blev lite ledsen för det. sen så framstod det att det inte blir någon stockholms resan. så, ja, jag blev lite mer ledsen då.....
sen så läste jag en sak på apberget, vilket kändes som ett knivhugg i hjärtat. så jag tog ett djupt andetag, loggade ut från skoldatorn och gick därifrån med ett litet 'hejdå'. kan inte bara erik fråga vad som är så jävla fel och inte vara så jävla osympatisk. 'varför sitter du inte med bella?' kunde inte 'varför är du så tyst?' ha funkat bättre? ne, skit i det. var inte en av mina bästa vänner dårå.

vad jag läste har att göra med att jag verkligen måste sluta tro att jag lära känna någon riktigt bra. allt var värt en vecka, men sen var man bara luft. vad spelar ett år för roll? vad är det som är fel med mig egentligen?  allt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0