howlong,howlongwillIslide? ; -

alternativt solo på lucian nurå. vill bara konstatera att det inte är säkert än. det fanns visst några andra som visst var intresserade också. gillar tanken att zappe ska sjunga baryton-delen också. hoppas att han klarar det.

spenderade några timmar på balder, och lekte med deras vägg och sheit. skrev på skåp, på; marias, elins och hampus.

och imorgon, kl 13.30 fick jag en halvtimme med martin, för att prata gemu och ackord och annat lol. kan säga att det känns rätt bra faktiskt. + att jag ska ge honom pengar för julskivorna.

bra dag hittills, och så ska jag vara med sofia efter skolan.

det enda som jag inte trivs i är dagens outfit . men.... what do to?

Kommentarer
Postat av: sss...

SOLO på julkonsert, KOMIGENNNN(K)

2007-11-29 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0