Iknownowyou'remyonlyhope ; -

u p d a t e  o f  t h e  m o d e b l o g g  o f  d o o m - eller nåt.

image141
(här kan man se ett typiskt exempel på hur man gör sig extremt till i spegeln och nästan ser för dum ut för att vara sann.)
D a g e n s ;

t r ö j a ; vissa människor här i världen skall ha bravur för att de uppskattar kläder som de faktiskt vinner i ett lotteri på skolan, som just denna tröja som förespråkar anti-tobak. bara det ger helheten ett plus.
c a r d i g a n ; har ni köpt den som jag sa, tjejor?
b y x o r ; idag kör vi på manchester (ingen vet hur det stavas). även denna gång så har dessa par byxor tillhört en tidigare version av min far.
a c c e s s o a r e r ; att vara rebell är inne. klä dig i palestinasjal så får du allas blickar på dig som taliban.
h å r ; men vafaan (nya favvo-ordet).
OBS! s m i n k ; foundation (GIIH!) och eyeliner, just för att markera ögonen lite bättre. svishsvosh.

h ä r n ä s t  f ö l j e r . . . EGOBILDER!



geesh vad kul man kan ha med en bra mobilkamera. min nya älskling efter iPoden. jag tänkte dra mig till ica snart, typ för att förstöra min självdiciplin ännu mer och köpa goooodis! puss, ring om ni nu mot förmodan skulle vilja något (ni kan ringa även om ni inte vill något). då får jag dansa till The blood of Chu Chulian.

Kommentarer
Postat av: jekkis

snygg;);););)

2007-11-06 @ 22:00:50
Postat av: Anonym

gummaan :D högerklick/spara_bild_som 4ever just nu härborta kan jag säga dig :]
btw
"klä dig i palestinasjal så får du allas blickar på dig som taliban."
HAHAH de va jättekul :D :]

2007-11-06 @ 22:00:54
URL: http://carielle.blogg.se
Postat av: Amdy

veeeem är jekkis?

2007-11-06 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0