itgoeslikethis;theforththefifth ; -

oook, pratade med martin idag sisådär en halvtimme. fick fram att jag som går i lås när det kommer till att höra ackord och sånt. det gäller bara för mig att nöta, nöta och nöta. finns som inget annat egentligen. och för ett litet tag sen hade jag verkligen en hel del att skriva, men nu har det som tagit stopp helt enkelt.

jag har inget liv heller, men källan är visst inget att lita på, så vi ignorerar det helt enkelt, fastän det finns lite sanning. men jag gillar verkligen när man kan skriva till folk som verkar vara på min nivå, eller hur man nu ska förklara detta konstiga fenomen. aoow, jag försöker väl komma fram till någonting.

nu tänkte jag ha ett liv och ge mig ut i kylan, ta mig ända bort till ainas och verkligen bara mysa med flickorna.

kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0