jagkännerdig,jagkännerdigsåväl ; -

VARS ÄR FLICKORNA NÄR MAN MEST BEHÖVER DEM?
logga in för helvete. jag har news!
fast ni kanske vet om det ändå.

Fy, vad jag saknar er...

att det bara tog några dagar att verkligen lära känna er som personer på riktigt. jag har sjukt mycket tillit och respekt för er som individer. frågar ni mig kan jag berätta om och om igen hur mycket jag älskar er, flickor.
lilla pojken som egentligen var stor.
verkligen lilla pojken som faktiskt inte var så stor.
när vissa personer ger en komplimanger kan det verkligen värma. du är precis en sån person.

sen så har jag inte bilder på folk jag vill ha bilder på. andreas måste skicka gruppbilderna etc, men det kommer han väl aldrig göra. nu peppar vi för att vi ska hitta ett extremt billigt ressätt ner till stockholm för att träffa folk till jul. jag vill verkligen.

canalen ikväll, och berätta historier för hans-jörgen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0