nowthatI'mstrongI'vefiguredout ; -

alltså vafaan?
vad gör camilla egentligen?
vi har ju fotolektion nu och vi borde slippa henne för en kort stund, men neeej, hon ska vara här också och gå bakom ryggarna på oss och se till så att vi inte gör något annat än just fototjoffsan. okej hon kanske inte är en dålig person, men hon går mig verkligen på nerverna... för det mesta. och nu sitter victor och pratar om heroes, så hon lär väl rycka in till slut. giiiih, jag får hjärnblödning, fastän hon inte har gjort någonting än.

sett connor en gång idag, så jag börjar väl bli en stalker?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är mästerstalkerN i stövlar :) (omg lol, jag har faktiskt stövlar på mig då jag är ute och går nu för tiden xD)

2007-11-12 @ 13:19:07
URL: http://linderborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0